Persoonlijk Hoofdpagina Forum Artikelen Zoeken Release dates Gamelist Cheats Nieuws tips Contact
Het is 08 sep 2010, 12:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ????????
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 21:09 
Amish

Heey
zou iemand mij kunnen helpen. Mijn Ds is nu al een paar jaar oud meer dan 3 jaar. Hoe veel jaar gaat een Ds lite mee. Want mijn bovenste schermpje begint nu te trillen en ik moet hem om de 5 minuten schoonmaken. Ik zou graag hulp krijgen op beide vragen

XXXMy

Profiel  

Berichttitel: Re: ????????
BerichtGeplaatst: 19 jul 2010, 01:08 
Goddelijk

Dat ligt eraan hoe je hem gebruikt. Als je hem vaak laat vallen of nooit afdoet dan gaat hij eerder stuk dan wanneer je er goed voor zorgt. Ik had mijn ds 3 jaar, niet super goed voor gezorgd, vaak laten vallen, niet vaak schoonmaken enz en toch gaat hij 3 jaar mee. Als je er goede zorg voor hebt kan hij denk ik wel 4/5 jaar mee gaan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010, 10:37 
Monsterposter

yamiown schreef:
Dat ligt eraan hoe je hem gebruikt. Als je hem vaak laat vallen of nooit afdoet dan gaat hij eerder stuk dan wanneer je er goed voor zorgt. Ik had mijn ds 3 jaar, niet super goed voor gezorgd, vaak laten vallen, niet vaak schoonmaken enz en toch gaat hij 3 jaar mee. Als je er goede zorg voor hebt kan hij denk ik wel 4/5 jaar mee gaan.

Ik heb mijn DS nu al straks 4 jaar en hij gaat perfect (alleen het a-knopje is wat losjes door al dat drukken, maar die reageert nog steeds even goed).
Gewoon goed zorg voor dragen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010, 10:46 
Goddelijk

het blijft elektronica dus niet gooien, laten vallen of veel water erover morsen, ik heb mijn ds nu al van toen hij uitkwam en heb 1 keer (doo fabricagefout) een probleem gehad, nu werkt ie perfect en is nog steeds even goed als op die eerste dag.

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010, 15:53 
Goddelijk

Hoe dit in Feedback past weet ik niet, ik verhuis je even als je het niet erg vind.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010, 21:44 
Monsterposter

Mijn gameboy doet het nog.. Ookal heb ik hem 1 verdieping laten vallen.. Mijn ds.. Tja.. Ik haat scharnieren.. :? *kijkend naar bedrading die uit een plek waar het scharnier zat komt* Hij doet het nog wel. Maar het bovenste scherm is roodgekleurd en krijg geen beeld meer.. Heb Ds van mn broer gejat, want die heeft toch een DSlite.

Heb er wel vrij lang mee gedaan... Van ongeveer de eerste zomer dat de DS er was. Tot iets meer dan 3 jaar. Ik kapte met gebruiken toen ik merkte dat het water inene groen was inplaats van blauw en erachter kwam dat het scherm feitelijk geel was. Uiteindelijk rood, het scherm was nogsteeds zichtbaar. En nu is het rood en blanco.

Al kan ik niet echt zeggen dat ik lief was voor mn DS... Vooral toen ik voor de eerste keer PMD had. *ziet haarzelf sprinten naar eigen kamer duikend naar de bovenste plank van de kast via het bed, de ds pakken, evenwicht verliezen en de ds loslaten, die vervolgens aan zijn veiligheids koordje bleef hangen aan de kast omdat die tussen het deurtje zat en met een luide knal tegen de kast aan slingerde*
Ah anyway, toen zat er nog geen barst int scharnier... Die werd pas zichtbaar toen we in frankrijk zaten...

Yush.. Fire type :3

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur