Mijn gameboy doet het nog.. Ookal heb ik hem 1 verdieping laten vallen.. Mijn ds.. Tja.. Ik haat scharnieren..

*kijkend naar bedrading die uit een plek waar het scharnier zat komt* Hij doet het nog wel. Maar het bovenste scherm is roodgekleurd en krijg geen beeld meer.. Heb Ds van mn broer gejat, want die heeft toch een DSlite.
Heb er wel vrij lang mee gedaan... Van ongeveer de eerste zomer dat de DS er was. Tot iets meer dan 3 jaar. Ik kapte met gebruiken toen ik merkte dat het water inene groen was inplaats van blauw en erachter kwam dat het scherm feitelijk geel was. Uiteindelijk rood, het scherm was nogsteeds zichtbaar. En nu is het rood en blanco.
Al kan ik niet echt zeggen dat ik lief was voor mn DS... Vooral toen ik voor de eerste keer PMD had. *ziet haarzelf sprinten naar eigen kamer duikend naar de bovenste plank van de kast via het bed, de ds pakken, evenwicht verliezen en de ds loslaten, die vervolgens aan zijn veiligheids koordje bleef hangen aan de kast omdat die tussen het deurtje zat en met een luide knal tegen de kast aan slingerde*
Ah anyway, toen zat er nog geen barst int scharnier... Die werd pas zichtbaar toen we in frankrijk zaten...